فابرگاس: اگر آنها بوفون را دارند ما هم كاسیاس را داریم.
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

وی در آستانه دیدار فینال رقابت های یورو 2012 نسبت به تهدید ' بازیكنان خاص' تیم ملی ایتالیا بویژه در خط حمله یعنی ' ماریو بالوتلی' و '‌آنتونیو كاسانو' هشدار داد و گفت: تنوع بازیكنان هجومی آنها بسیار زیاد است. آنها بازیكنانی قوی چون بالوتلی و بازیكنان فریبكاری چون كاسانو را دراختیار دارند.

 


هافبك بارسلونا افزود: در خط میانی تیم ایتالیا بازیكنانی خاص نظیر ( كلودیو) مارچیسیو و ( آندره آ) پیرلو بازی می كنند كه نمایشی عالی در این رقابت ها داشته اند. بازی فینال سخت خواهد بود.
فابرگاس كه گل تساوی تیم اسپانیا در دیدار با ایتالیا را در مرحله مقدماتی به ثمر رساند ، گفت: فكر می كنیم دو تیم پیروز استحقاق رسیدن به فینال یورو 2012 را داشتند. ما منسجم ترین تیم های این رقابت ها بودیم.
وی اظهارداشت: آنها تیمی بسیار رقابتی هستند. در دفاع و حمله تجربه زیادی دارند و بازیكنانی در اختیار دارند كه فصلی عالی را همراه با آ ث میلان؛ اینترمیلان و یوونتوس پشت سر گذاشته اند. هافبك تیم ملی اسپانیا گفت: مدافعان ایتالیا بسیار با تجربه هستند و می دانند چه زمانی باید حمله و چه زمانی دفاع كنند. بالاتر از همه آنها یك د روازه بان ( جیان لوییجی بوفون) است كه یك ذاتا یك رهبر است اما اسپانیا هم دروازه بانی به همان خوبی دارد : ایكر كاسیاس.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان